Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

utorak, 19. svibnja 2015.

Lego krizic kruzic

Svi znamo ovu dobro poznatu igru koju smo igrali na papiru pod nastavom, sa kredom na ulici, a moze i na noviji nacin. Lego kockice. Moja T se prvi puta danas susrela sa ovom igrom i svidjela joj se.

Potrebno je:
- ploca za legice
- legici raznih oblika i dvije razlicite boje kockica


Prvo sam joj samo objasnila pravila, ali naravno da je najbolje uciti praksom pa smo kroz par igara prosli osnove kako bi to trebalo biti.



 Nakon od prilike sest partija, igrali smo "zapravo" i nisam joj popustala. Nakon sto je prvi puta izgubila, rekla je da joj je dosta :)


Altenativa:
- ima ih mnogo, kao sto sam vec spomenula, ali ova mi se trenutno za T ucinila najboljom

T ovdje ima cetiri godine i osam mjeseci!

Nema komentara:

Objavi komentar