Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

petak, 20. rujna 2013.

Jesensko drvo

Kako nam je jesen vec neko vrijeme tu, vrijeme je da i aktivnosti prilagodimo godisnjem dobu. Danas smo se igrali s bojama i napravili prekrasno drvo na papiru koje krasi nas hodnik.

Potrebno je:
- tempere
- pluteni cepovi 
- bijeli papir
- masna bojica u smedoj boji
- tanjuric






Prvo sam ja nacrtala drvo bez lisca. Na tanjuric smo istiskale tempere kojima cemo napraviti listove. Zelena, zuta, smeda i crvena, jesenske boje. Ispricala sam T kako u jesen lisce mijenja boju i koje sve boje cemo naci. Zatim sam stavila po jedan pluteni cep u svaku boju.





Pokazala sam joj kako da pravi listove. Dalje je islo lako.




Ostala sam ugodno iznenadena kako je pedantna i precizna. Ako kojim slucajem nije umocila dovoljno boje i krug nije cijeli bio obojan odmah se ljutila i trazila da popravi.

Drvo je vrlo brzo zavrsila, a htjela je jos igrati se sa bojama. Pa sam na drugi papir masnim bojicama nacrtala krugove u bojama koje smo vec imale, a ona je zatim stavljala krugove i sparivala boje.






I evo nasi gotovi radovi!






Alternativa:
- mozda bi moglo i sa plasticnim cepovima, ali nisam sigurna koliko bi se boja primila na njih

T ovdje ima 3 godine!


Nema komentara:

Objavi komentar