Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

subota, 1. studenoga 2014.

Halloween party

Vec unazad mjesec dana djeca su se jako veselila danasnjoj proslavi. Pripremila sam im puno aktivnosti i na kraju sam bila zadovoljna ja, a djeca jos vise.

Krenula sam sa pripremama vec ujutro jer bilo je dosta toga za napraviti.

Uvod:


Dopodne smo T i ja zajedno napravile keksice u obliku macke i sismisa sa spooky ocima kao dodatak.


Ovako je izgledao stol sa prigodnim dekoracijama :)


Prva aktivnost je bila, napravi svoju masku. Maske su bile od craft foam, sve su bile jednake, zebrice. Iako se na prvi pogled cinilo da je jednostavno za sastaviti i polijepiti, madi clanovi su ipak trebali pomoc.


Gotove maskice. Cetiri male zebrice.


Iako jos nije pao mrak, kada su vidjeli glow sticks vise nije bilo povratka. Svi su dobili po dva i zabava pod maskama u mraku i to uz glazbu moze zapoceti.



Nakon plesa, malo da se odmore, slijedilo je bojanje bundeva. Premali su da bi ih mogli rezbariti jer nitko od njih jos nije toliko vjest sa nozevima pa je ovo bila dobra alternativa. Prije bojanja izrezala sam od krep trake oci i usta pa smo nakon bojanja i susenja odljepili trakice da dobijemo "strasne" bundeve.



Tijekom popodneva keksici su planuli vrlo brzo, a vecera nam tek slijedi. Sto bi bilo brze i zgodnije nego li pizza. Sa domacim tijestom, izvaljanim u obliku duha.


Upotrijebimo prstice za razmazivanje...


Slaganje nadjeva po zelji.


A sada samo da se ispece. Jedva su docekali.


I napokon, vecera je servirana na zadovoljstvo malih gladosa. Pridruzio nam se i mali susjed :)


Nakon vecere jos je zabava kratko potrajala i to u igranju skrivaca u mraku. Jedino svijetlo bili su ranije spomenuti svijetleci stapici.

Na kraju, svi su se odlicno zabavili i danas mi prepricavaju sta im je bilo najbolje. Slijedeci party slijedi...nova godina je ionako blizu :)

1 komentar:

  1. Lijepo i zabavno.Puno posla,ali i zabave.Vidim da su svi bili veseli i radišni.Samo tako nastavi.

    OdgovoriIzbriši