Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

četvrtak, 13. studenoga 2014.

Jesenske setnje

Volim da mi dijete provodi sto vise vremena vani, a kako uvijek setamo nasim malim gradom i ulicama, zasto ne malo promjene. Ionako su nam sumice i polja na svega par minuta od kuce, vrijeme kao da je proljece...tako smo krenuli u nasu prvu setnju po neravnom terenu ove godine. Naravno, s prijateljima je sve bolje i zabavnije. Nasa prva setnja potrajala je dva puna sata. Ne moramo ni reci koliko su umorni bili i sutradan. Ali najbitnije od svega, rekli su mi svi da im je bilo odlicno i da zele tako svaki dan.




Dovoljno blizu, a dovoljno daleko od naselja. Nekada sam i ja setala ovdje i jos uvijek se sjecam nekih dijelova staza i jednog starog kriza koji nam je bio orjentir.

A i Drava nam je jako blizu, iako smo ovdje bili oprezniji jer ipak ih je cetvero djece, a ja sama s njima. Kako se kaze, better safe then sorry.


Nakon par dana, isli smo u drugu setnju, krajolik slican, putevi neki drugi. Jedva su docekali. Za ovaj put pripremila sam i neka pitanja.

1. Kako bi zapalili vatru?
2. Kako bi se ugrijali ako nemaju dekice ili nesto za pokriti?
3. Bi li pili vodu iz nekog potoka?
4. Kako mogu znati gdje je sunce da ne dignu glavu prema nebu, a gledajuci u svoju sjenu?
5. Naisli smo na grm sa crvenim bobicama pa sam im rekla da sam gladna i da cu uzeti koju, a oni svi u glas NEEE. Pitam, a zasto ne? Zato jer su otrovne :)


Malo trckaranja po preoranom polju, uzivanje. Presli su cijelo polje dva puta.


Ako bolje pogledati, evo jedan veliki i brzi divlji zec. Mi smo ih vidjeli cak dva.


Na kraju smo upoznali i jednu kozu koja je meketala kako su oni njoj, tako ona njima natrag.


Sta reci, osim, najljepsa moja Slavonija.


Alternativa:
- nema je, izadite van sa djecom

T ovdje ima 4 godine i 2 mjeseca.

2 komentara:

  1. Ovo je puni pogodak.Mislim da će im ove šetnje ostati u dugom i lijepom sijećanju.Bravo za ideju.

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja se nadam. Kakvo je vrijeme, stignemo mi jos u neku jesensku setnju. Rekli su mi da zele na ljeto doci vidjeti sto ce biti posijano na ovom dijelu gdje je bilo samo preorano. Mislim da ce se iznenaditi kako to sve izgleda u rano ljeto :)

    OdgovoriIzbriši