Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

nedjelja, 22. ožujka 2015.

STEM aktivnosti

Jeste li culi vec za kraticu STEM? Lutajuci u potrazi za novim, izazovnijim aktivnostima za moju T, naisla sam na STEM. Iako nije neka velika novina, za mene je ipak bila. Dakle, STEM je akronim za Science, Technology, Engineering i Math. Sve nazovimo ih tako, velike stvari u danasnjem svijetu. U principu, mozda ste i vi radili vec neke slicne aktivnosti, samo niste (kao ni ja) znali da spadaju u ovo podrucje. Da ne objasnjavam u detalje, google je i moj prijatelj :)

Potrebno je:
- slamke
- Play Doh
- marshmallow (veci)
- skarice
- selotejp

A pravilo je ovakvo: nema uputa za dijete, osim jedne vazne stvari. Moja prica za T ... mozes upotrijebiti sve ili neke stvari, a ono sto zelim od tebe je da marshmallow bude na vrhu. Mora ga nesto drzati. To je bilo to.

Prvo je uzela slamku i marshmallow, stavila marshmallow na vrh slamke i mislila da je to to. A onda je uvidjela da ne stoji samo vec mora drzati rukom.


Zatim je posegnula za Play doh-om. Uzela je i pocela "lijepiti" oko slamke.


Gradi bazu!


A na kraju je ipak odlucila upotrijebiti i sleotejp. Nije da je trebalo u ovom njenom izboru, ali eto. Odlucila je da bude sto cvrsce :)


Svidjelo joj se, a u tom slucaju, imala sam jos jednog asa u rukavu. Vrlo slicni materijali, ali druga prica.

Potrebno je:
- slamke
- posuda s vodom u koje slamke stanu vodoravno
- selotejp
- skarice
- neke male i lagane figurice (mi smo uzeli dvije iz Covjece ne ljuti se)


Rekla sam joj da zelim da te figurice budu u vodi, ali ne i da potonu. I to je bilo to.

Odmah je krenula lijepiti selotejpom slamke...ali...


Nije ih zaljepila jednu do druge nego jednu na drugu i kako joj je vec bilo lakse. Medutim, figurice su padale u vodu...


Rekla sam joj da proba smisliti neki drugaciji nacin da poslaze slamke. I je, smislila je dobar nacin, jednu do druge, ali joj je ipak bilo pretesko zaljepiti ih sama pa sam joj pomogla.

I evo ga! Camac je gotov!



Alternativa:
- umjesto marshmallowa mozete smisliti bilo sto, recimo komad vate
- figurice mogu biti bilo koje, cak bilo koja stvar, samo da je dovoljno mala i lagana
- ostalo sve vec vjerovatno imate nadohvat ruke

T ovdje ima 4 godine i sedam mjeseci.

Nema komentara:

Objavi komentar