Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

srijeda, 18. veljače 2015.

Ucimo sasiti dugme

Vec dugo mi je ova ideja u glavi, ali sam cekala da T bude spremna. Kako mi je u zadnje vrijeme nesto teze pronaci aktivnosti za nju jer mi se cini da joj je puno toga sto pripremim prelagano, odlucila sam pokusati.

Potrebno je:
- igla
- konac
- dugmici
- platno (u nasem slucaju tanji filc)
- skarice


Pronasli smo ova zanimljiva i privlacna dugmeta pa je jedva cekala da zapocnemo.
Kod prvog dugmica sam ja provukla konac kroz iglu i zapocela radnju, a ona uz moju pomoc nastavila.



I evo ga, prvo sasiveno dugme u zivotu :)


Ponudila sam joj da proba sama provuci konac kroz iglu i nakon par pokusaja, uspjela je! Sama!



Malo po malo i sve joj je bolje islo...


I evo moje rascupanke ponosne na svoje djelo!


Alternativa: nema je

T ovdje ima cetiri godine i pet mjeseci.

1 komentar:

  1. Tia je super dijete.Sada više nećeš morati ti šivati,samo daš Tiji i problem riješen.

    OdgovoriIzbriši