Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

četvrtak, 5. veljače 2015.

Igranje sa snijegom

Nakon dugo vremena ponovno smo sa vama. Pocetkom godine privikavali smo se ponovno na zivot u Americi odnosno vremensku razliku, rutinu, a izmedu ostalog gotovo cijeli mjesec je T bila bolesna. No, sve je to sada iza nas. Danas, prigodno jer vidim u skoro cijeloj HR pada snijeg, a mi smo se sa snijegom uspjeli igrati dok smo jos bili doma. Nakon igranja vani i onih hladnoca u prosincu, mi smo snijeg donjeli ni manje ni vise nego unutra. I bilo je i vise nego zanimljivo.

Potrebno je:
- SNIJEG :)
- posuda u koje cete snijeg staviti
- tepsija
- obojana voda
- pipete
- razni plasticni dijelovi



I neka zapocne hladna zabava u toplom.


Nakon sto je stavila malo snijega u tepsiju, bojala ga je obojanom vodom i pipetama.


Pravila razne oblike, grude, mini snjegovice, cak i sladoled :)


Naravno, probati se mora.!


A na kraju igre, ruke izgledaju ovako :D


Ova aktivnost je potrajala dobrih sat vremena, dok joj se ruke nisu skroz smrznule. A snijeg se nije topio brzinom kojom sa ja ocekivala. Fino je izdrzao.

Alternativa:
- mozete praviti mini snjegovice, igrati se sa dinosaurima u snijegu, praviti auticima snjezni put, ideje su stvarno neogranicene

T ovdje ima 4 godine i 4 mjeseca.

1 komentar:

  1. Drago mi je da si se vratila.Ideja odlična,a Tia zna sve iskoristiti.

    OdgovoriIzbriši