Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

četvrtak, 18. prosinca 2014.

Bozicni prstici

Skoro pa je ozdravila, ali jos nije potpuno zdrava, van ne mozemo, igranje s prijateljima takoder nije opcija, a djetetu je dosadno. S ovom aktivnosti zabavile smo se dosta dugo. A pribor za koristenje je stvarno minimalan.

Potrebno je:
- tempere
- papiri
- flomasteri
- pom poms
- ljepilo
- na slici su i googly eyes, ali za male djecje prstice otisak je premalen da bi stao i najmanji googly eye :)


Prvo smo radile mini snjegovice. Obojala je palac bijelom bojom za snjegovicev trbuh, a mali prst za snjegovicevu glavu.



Dok su se snjegovici susili, napravili smo otiske za sobove. Tocnije, puno sobova. Bojamo smedom bojom i to palac. U ovom sam i ja morala sudjelovati po zelji T jer je htjela meni obojati palac. A zasto da ne?! :)




Dok se suse i sobovi, krenuli smo na treci dio, a to su mali andeli. Koristili smo ruzicastu i plavu boju. Ponovno palac i najmanji prstic. :) Mama je nacrtala aureole, a T se pitala sto su to aureole jer njezin andel u sobi to nema. Hmmm :)



I krenimo ispocetka. Vracamo se na sad vec osusene snjegovice. Rekla sam joj da flomasterom svakom nacrta oci, usta i mrkvu. Ruke i kapice/lonce nije znala kako bi pa sam ja lagano nacrtala obicnom olovkom, ona podebljala i obojala sto je zeljela. Ovako to izgleda.



Sobovima je takoder trebalo nacrtati oci i priljepiti nosic.


A ovako to izgleda kada je sve gotovo!





Alternativa:
- zar je potrebna?

T ovdje ima 4 godine i 3 mjeseca.

2 komentara: