Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

ponedjeljak, 8. prosinca 2014.

Zimske radosti, ali u kuci

Kako su nam zaredali dani ne samo bez sunca nego sa kisom, onom dosadnom koja ne prestaje danima, djeca unutra, puna energije...mislila sam da se necemo u prosincu mrdnuti od blagdanskih aktivnosti, ali ipak jesmo. Malo da se dignu na noge, a aktivnost je vise nego jednostavna, a isto tako i jeftina.

Potrebno je:
- par komada kartonskih tanjura
- skare
- tempere
- prazna rola ubrusa


Posao za velike. Izrezati rupe u svakom tanjuru da to izgleda nekako ovako:


Nakon rezanja, malo bojanja. Iako ovaj dio nije neophodan.



Nakon susenja, nasi divni sareni tanjuri/diskovi izgledali su ovako:


Uzela sam praznu rolu ubrusa i za pod ju ucvrstila krep trakom da bude stabilnija. Sad vec sigurno znate o kojoj je igri rijec. Sjecam se da sam imala takve kolutove odnosno tu igru kad sam bila mala i jako sam voljela gadati stalak, sve je bilo od plastike, a za tezu igru bile su potkove.

Akcija!!!



Nije bilo bas lako pogoditi kako se na prvu cinilo, ali su se dobro zabavili :)

Alternativa:
- ne morate imati niti kupovati kartonske tanjure, dovoljan je krug i od obicnog kartona

T ovdje ima 4 godine i 3 mjeseca.

Nema komentara:

Objavi komentar