Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

petak, 5. prosinca 2014.

Cizmica za Sv. Nikolu

Evo nase prve blagdanske aktivnosti u nizu. Proslo popodne pravili su ili bolje receno ukrasavali cizmicu za Sv. Nikolu. Jos nije kasno da i vi napravite jednu :)

Potrebno je:
- karton
- crveni papir
- kuglice ili komadici vate
- naljepnice
- zigici
- puncheri ( busaci papira)
- ljepilo


Posao za velike - izrezati karton i papir u obliku cizmice te papir polijepiti na karton. Karton ne morate koristiti ako ne zelite. Uzela sam ga iz razloga da se cizmica ne izoblici.

I dalje, masti na volju. Jedino pravilo je da se vata stavi na vrh cizmice :)



Inace, samo mala napomena, ove male zigove sam kupila prosle godine u Lidlu i stvarno su odlicni. Za razliku od busaca papira, isto kupljenih tamo ove godine i jako su lose kvalitete. S obzirom da sam probala i druge vrste, ovi su preteski za stiskanje i djeca ih ne mogu sama stisnuti da bi napravili nesto s njima. Meni je bilo tesko. Tako da, ako niste ne kupujte ih tamo.

Izrada u tijeku!


I ovo su njihove gotove cizmice. S lijeva na desno T(4), L(5), L(7).


Kada su zavrsili sa cizmicama, jos su se neko vrijeme igrali zigovima i sami nesto pravili na obicnom bijelom papiru. Kad si u drustvu, onda ideje same nadolaze :)

Nadam se da cete svi dobiti nesto lijepo sutra u cizmici. :)

Alternativa:
- nema je

T ovdje ima 4 godine i 3 mjeseca.

1 komentar:

  1. Jako lijepo.Da nisi napisala čije je koja ne bi nikada pogodio.

    OdgovoriIzbriši