Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

ponedjeljak, 8. prosinca 2014.

Reciklirani snjegovici

Vjerovatno je puno vas napravilo ove super lagane, a efektne male snjegovice. Postupak je jednostavan cak i za one najmlade, barem sto se bojanja tice. Ostalo neka netko malo pripomogne onim malima :) I ja sam mojoj T i njezinim prijateljima pomogla oko, kako su oni nazvali, grijaca usiju :)

Potrebno je:
- role wc papira
- bijela tempera
- izrezani nosic
- crveni pom poms
- googly eyes
- flomaster
- pipe cleanser
- ljepilo
- patafix


Prvo treba obojati role bijelom bojom i pricekati da se boja osusi. Mi smo nase stavili na radijator i bili su suhi za doslovno pet minuta.


Zatim slijedi ljepljenje i dotjerivanje snjegovica.



I ovo su njihovi snjegovici. Sve su napravili sami, osim, kao sto sam vec spomenula, grijaca usiju. Prerezala sam pipe cleanser na pola, poljepila ga s obje strane patafixom i zatim na patafix zalijepila pom poms.

Bas su simpa, zar ne? :)


Alternativa:
- sve ove materijale poput googly eyes, pom poms, pipe cleanser mozete zamijeniti, bilo papirom, bilo flomasterom ili vatom

T ovdje ima 4 godine i 3 mjeseca.

Nema komentara:

Objavi komentar