Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

utorak, 2. lipnja 2015.

Gledam i crtam

Kao sto sam naslov kaze, gledam i crtam ono sto vidim. Mi smo uzeli razlicite drvene oblike. Za prvi puta, nesto jednostavnije. Kasnije cemo isprobati nesto teze, ali za njene godine ovo je sasvim dovoljno.

Potrebno je:
- papir
- bojice ili olovka
- razni oblici


Ovi geometrijski oblici su nam savrseno posluzili jer su i u boji, ali isto tako koristili smo i drvene kocke razlicitih velicina i jos neke dijelove iz drvenog seta za dvorac.

Ovo je prvi mini toranj.


 Slozila sam ga ja da T objasnim i predocim o cemu se radi. Isto tako sam i sebi uzela papir i bojice i zajedno smo crtale.

Ovo je prvi pokusaj T.


Slijedeci je ona sama odabrala.



Kako su oblici bili u bojama, tako je ona htjela da ih i crta - u bojama. Morala sam joj pomoci oko valjka jer njega nije znala sama.

Uradak drugi!



Treci je fino osmislila!



 Bilo je tu jos par kombinacija, a onda joj je bilo dosta promatranja :)

Alternativa:
- bilo sto vam je pri ruci moze se iskoristiti, sto je dijete starije to neka bude i predmet promatranja zahtjevniji, tipa zdjela sa vocem

T ovdje ima cetiri godine i devet mjeseci.

Nema komentara:

Objavi komentar