Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

utorak, 30. lipnja 2015.

Pucanje u metu

S obzirom da su im vodeni pistolji pravi hit, mislila sam da ce im se i ova aktivnost svidjeti. Moram priznati da sam mislila da ce se ipak malo duze zabavljati, ali eto. Metoda pokusaja i promasaja. Jednom prilikom sam bas kometirala u jednoj grupi najmjenjenoj djecjim aktivnostima. Da nije uvijek sve djeci jednako zanimljivo, niti treba biti. Kasnije, kada je dijete malo vece vec i sami znate sto bi mu se moglo svidjeti, a sto ne. No, eto, nakon dugo vremena i meni se desilo da aktivnost nije najbolje prosla. Ali, ipak sam ju odlucila podijeliti s vama. Prvi razlog gore naveden, a drugi, mozda nekoj mami ipak dam dobru ideju, a djeci malo vise zanimacije. :)

Potrebno je:
- mini pistolji za vodu, kupljeni u marketu za 5 kn komad
- par komada plasticnih casa (vece, manje)
- vuna, konac, spaga
- skare
- marker
- mjesto za objesiti case, u nasem slucaju precka pjescanika


Prvo sam vrhom skarica izbusila na dnu case dvije rupice da mogu provuci vunu. Nisam vunu vezala odmah nego tek na precku. Case sam stavljala u razlicite velicine i razlicite visine.


 Ovako to izgleda na precki pjescanika. Napisala sam markerom i brojeve, ali djeca ih nisu dozivjela :)


 I evo ih, na zadatku. Ispucali vodu iz pistolja, ali ipak su zakljucili da je bolje trcati po dvoristu i spricati jedni druge ;)



 Alternativa:
- za decke moze posluziti i pistolj sa gumenim metcima sto bi vjerujem bilo bolje kod gadanja

T ovdje ima cetiri godine i deset mjeseci.

Nema komentara:

Objavi komentar