Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

srijeda, 12. veljače 2014.

Homemade pokloni za Valentinovo

Cim sam vidjela na jednom blogu ovu aktivnost, znala sam da ce se T se jako veseliti i da ce joj se svidjeti. Bila sam u pravu. Dakle, ponovo je na red dosao salt dough. U jednoj od prijasnjih aktivnosti koristila sam drugi recept, a ovaj put sam isprobala novi i pokazao se puno boljim. Barem sto se susenja i eventualnog pucanja tice.

Potrebno je:
- salt dough, recept je ovdje (ako prvi puta pravite, da se ne pitate sto je cornstarch, kod nas je to gustin)
- tempere, kistovi
- oklagija
- papir za pecenje ili druga podloga za susenje
- kalupi po izboru
- slamka
- ukrasna traka, spaga i sl.
- skarice


Prvo razvaljajte salt dough. Ne pretanko da ne puca, a niti predebelo jer ce mu trebati duze za susenje. Oko 1 cm.


Kada ste razvaljali salt dough, utisnite oblike i ponovite postupak sa preostalom masom. Mislila sam da ce nam ova masa biti previse, ali nije. T je pravila oblike do zadnje mrvice.


Zatim ih probusite slamkom da dobijete rupice za provuci trakicu.


Trebali bi malo ostati na zraku da se prosuse prije bojanja, ali T nije mogla cekati pa smo mi bojali odmah. Odlicno je uspjelo iako se boja na nekim mjestima mrvicu slabije hvatala jer je dough bio jos vlazan.


Evo ih. Skoro pa gotovi. Ostavila sam ih cijelo popodne da se suse na zraku, ali su navecer bili jos dosta vlazni pa sam odlucila staviti ih u pecnicu da ubrzam proces. Na 120 stupnjeva cca sat vremena i bili su suhi. Nemojte na vecu temperaturu jer bi mogli popucati i pozutiti.


Gotovi! Nakon sto su se osusili provukla sam trakice. Neke su duze da bude lancic, a neki kraci. T je vec odredila koji kome ide, a prvi je dobio tata kad je dosao s posla :)



Alternativa:
- nema je

T ovdje ima 3 godine i 5 mjeseci.

2 komentara:

  1. Zgodno.Mislim da nisi napisala dobro za debljinu (3-4 cm),možda treba 3-4 mm,jer po ovome što se vidi prije bi rekao da je to nekoliko milimetara.

    OdgovoriIzbriši