Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

ponedjeljak, 10. veljače 2014.

Valentinovska srca

Evo jedne ideje kako ukrasiti prozor u sobi. Ne samo za Valentinovo, za bilo koji dan.

Potrebno je:
- izrezana srca od papira, mi smo koristili ovaj primjerak, isprintali i izrezali
  ( srce )
- masne bojice
- tepsija
- rukavica kao zastita od topline
- ukrasi srca
- spaga, ukrasna traka za objesiti
- ljepilo


Postupak je slijedeci. Ali prvo mala, ali vazna napomena. Radi se o toploj tepsiji odnosno svijeci i ako mislite da je dijete premalo, prenestasno radije pricekajte ili napravite srca na jednostavniji nacin bez grijanja. Nakon sto sam izrezala 4 veca srca stavila sam ih u tepsiju i zagrijala u pecnici na nekih 120 stupnjeva cca 5-8 min. Izvadena tepsija je naravno vruca i T sam dala rukavicu da s njom pridrzava tepsiju. Na ovaj nacin masne boje se lijepo tope na papiru i daju potpuno drugacije boje, bolje recno trag boje.


Medutim ovaj nacin je bio poprilicno nezgodan. Srca su se mrdala, brzo se hladila pa smo isprobali nesto drugo, sto sam vec jednom s njom radila.Mala lucica ili neka druga svijeca, bojica lagano i kratko na plamen i dobiju se divne kapljice boje. Naravno uz napomenu sto je vatra, kako je opasna i kako raditi. Od pocetka do kraja sa nadgledanjem.



I meni i njoj se ovaj nacin puno vise svidio od prvo zamisljenog.


Ovako su izgledala nasa gotova srca.


Kako smo ih odlucile staviti na prozor trebalo je urediti i drugu stranu .Na drugu stranu T je ljepila mala srceta.Prije toga izbrojala je koliko ih ima :)



I, evo, ovo je nas ukras na prozoru.


Alternativa:
- "spaga" sa dva srca je kupljena u Mulleru za 12 kn, a prvobitna ideja je bila da gotova srca poljepim na obicnu tanku spagu ili ukrasnu crvenu trakicu i selotejpom zaljepimo na prozor
- ako je dijete malo, kao sto sam vec rekla, neka samo oboja srca sa masnim, drvenim ili vodenim bojama
- umjesto malih srca koja smo ljepili sa jedne strane (kupljena su u Kik-u za 8 kn pakovanje) mozete izrezati od kolaz papira

T ovdje ima 3 godine i 5 mjeseci.

2 komentara: