Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

subota, 15. ožujka 2014.

Homemade tekuce krede

Kako je doslo pravo proljetno vrijeme, puno smo vani, a malo unutri. Prije par dana napravila sam za T i njene prijatelje iz ulice domacu tekucu kredu. I bila je pun pogodak. Tri dana za redom pravila sam ponovo i ponovo i bojali su i plocnik i papire po cak sat vremena. Za divno cudo :)

Sve sto vam treba vjerovatno imate kod kuce.

A potrebno je:
- gustin ili brasno (probala sam i sa jednim i sa drugim, ucinak je isti)
- voda
- tekuce boje

Raspodjelite u posudice malo brasna/gustina, dodajte malo vode i mjesajte dok ne dobijete tekucu masu. Zatim dodate par kapi boje, promjesate i tekuca kreda spremna je za upotrebu.




Prvobitna ideja je bila da bojaju po plocniku, ali ipak im se vise svidjelo bojati na papirima. Prvo su isprobali mociti normalne krede u tekuce. A dobijete ovo:


Tekuca kreda se gotovo automatski stvrdne na tvrdoj kredi.


Probali su bojati sa tratincicama, granama, ali papir je prevladao.


Ovako je moja T prvi dan zavrsila svoje umjetnicko djelo. Nakon sto je obojala kako je htjela, uzela je latice tratincica, posipala ih po papiru i za kraj stavila veliku sisarku. Mama je ponosna :)


Slijedeca tri dana imala sam narudzbe koje boje moram napraviti. Jucer ih je bilo cak 7 :)
Jedina mala zamjerka ovim bojama je ako nesto duze stoje, brasno odnosno gustin malo sjedne pa je potrebno promijesati prije koristenja.

Alternativa:
- kako sam rekla umjesto gustina koristite glatko brasno

T ovdje ima 3 godine i 6 mjeseci.

1 komentar:

  1. Vidio sam kako su se zabavljali.Stvarno je pun pogodak.T ja prava kreaktivka-ima dobre ideje.

    OdgovoriIzbriši