Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

subota, 8. ožujka 2014.

Proljetno cvijece

Napokon, nasa prva proljetna ovogodisnja aktivnost. Cvijece na prozoru! Najvise posla imala sam ja, dok sam sve izrezala, ali definitivno se isplati. A potrebno je tako malo sredstava.

Potrebno je:
- craft foam
- voda i kistic

Vec sam spominjala craft foam i stvarno nisam sigurna ima li ga kod nas. Iskreno se nadam da se moze pronaci u Mulleru (svakako cu pogledati iduci put i napisati ako ga nadem). Mi ga koristimo vrlo cesto i odlicna je stvar za niz aktivnosti.

DODATAK: Draga Ivona mi je upravo javila da mozete ovu spuzvu pronaci ovdje pod jednim sasvim drugim nazivom, ali to je to: evo 
I jos nam je draga Aleksandra javila da ga je ona pronasla u Kik-u, 6 komada u pakiranju, regularna cijena 14.90, a na snizenju 8 kn!
Hvala!!! 

Dakle, izrezala sam 6 cvijetova za koje sam planirala da T ukrasi prozore u svojoj sobi. Posebno sam rezala, tucak, latice, stapku, listove i travu. Neki cvjetovi su bili manji, a neki veci.


Pripremila sam sve na njenom stolu, donjeli smo veliku stolicu kod prozora i "ljepljenje" moze poceti.


Craft foam se vrlo lagano "priljepi" za prozor sa malo vode. Iako, ako je ukljuceno grijanje kao sto je sada slucaj, za par sati se moze lagano sasusiti i pasti, ali isprobali smo prije, kada grijanja nije bilo da moze izdrzati na staklu i par dana. Uglavnom, ako bude stalno padalo, pricvrstit cemo sa malo selotejpa :)



I ja sam imala priliku sastaviti jedan cvijet, bas je zanimljivo bilo.

A krajnji rezultat, proljece u punom smislu. Lijepe boje cak i za sumorni i tmuran dan :)







Imali smo viska cvjetova pa je T jos ukrasila i balkonska vrata u dnevnoj sobi :)

Alternativa:
- umjesto spuzve koristite kolaz papir i na prozor pricvrstite selotejpom

Ako netko nade kod nas craft foam, lijepo bi molila da javi :)

T ovdje ima 3 godine i 6 mjeseci.


Nema komentara:

Objavi komentar