Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

nedjelja, 2. ožujka 2014.

Zabava sa pijeskom

Iako proljece samo sto nije stiglo, jos uvijek nije dovoljno toplo za igranje u pijesku. Proslo ljeto T je provela sate i sate kuhajuci i igrajuci se u svom pjescaniku pa sam nasla zgodan recept za stvarno brzi, teoretski jestivi, jeftini i super modelirajuci pijesak. Potrebna su vam samo dva sastojka koja svatko ima u kuci.

Recept:
- 8 salica brasna
- 1 salica ulja



I to je sve. Mi smo koristili pola glatkog bijelog brasna i pola kukuruznog pa je boja lagano zuckasta. Salica je 2,5 deci. Oba sastojka samo pomjesajte rukama i to je sve.




Ostalo sto vam je potrebno je:
- posuda za mijesanje
- veca posuda u koju cete staviti pijesak za igru
- igracke za pjescanik ili bilo koje posude, zlice i sl
- dekica ili kakva druga podloga da mozete lakse istresti pijesak nakon igre





Stvarno je odlican za modeliranje pa se lako prave oblici i to nam je bio primarni cilj, kako napraviti lijepe oblike.



Ostavila sam pijesak jos par dana u sobi i svaki dan me trazila da se malo poigra s njim. Inace, ovaj pijesak, dobro zatvoren moze vam trajati mjesecima :)


Alternativa:
- nema je

T ovdje ima 3 godine i 6 mjeseci.



1 komentar: