Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

srijeda, 18. lipnja 2014.

Djecji podlosci za stol

Kako smo preselili u novi stan, treba ga malo i urediti. Najbolje sa homemade stvarcicama. Tako je ovo jedan od nasih prvih radova za novo okruzenje.

Potrebno je:
- mi smo ovdje koristili neke podloske od laganog, a opet kartona koji je pogodan za brisanje jer je i kupljen za ovu namjenu, medutim moze se kupiti ili ako imate doma obican onaj plastificirani tanki podlozak i to jednobojni, sto svijetlije to bolje da se crtezi dobro vide
- sharpie iliti kod nas markeri


Pocinjemo. T je crtala na svom, a ja na svom.
Hm, a sta da nacrtam prvo...???


Crtam drvo.

Daj mama pa cu ja i tvoje malo urediti!


I evo, nasa tri podloska koji krase stol u blagavaonici.




Alternativa:
- za podloske sam vec napisala, a najbolje mozda pogledati u Offertissimi ili nekoj trgovini koji ima takve stvari, a da nisu skupe
- umjesto markera mogu mozda posluziti i flomasteri, ali ne znam kako ce se ponasati kod brisanja. Ni mi na ovima ne jedemo bez tanjura
- ovakve tanke markere znam da ih ima u Mulleru, a vjerujem da se moze naci u knjizarama, mozda isto Offertissima, Kik i sl.

T ovdje ima 3 godine i 9 mjeseci.

2 komentara: