Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

utorak, 10. lipnja 2014.

Ukrasno ime

Lijepi pozdrav svima iz vruceg Teksasa. Nije nas dugo bilo, a razlog tome je nase privremeno preseljenje u Ameriku. Dok smo se malo privikli, preselili u stan, trebalo je vremena. I evo prvi nas post nakon nesto vise od mjesec dana.

Potrebno je:
- papir u boji ili obicni bijeli papir
- ljepilo
- olovka
- sequins ili kod nas sam pronasla da se zovu paillete iliti sljokice


Iako T zna napisati svoje ime, napisala sam ga ja iz razloga da bude dovoljno veliko. Tanko olovkom ispisite djetetovo ime.

Zatim ljepilom neka prati trag slova po slova. Ovo ljepilo je odlicno za vjezbanje preciznosti stiskanja.


Ljepilo je nanosila prvo na jedno slovo pa zatim ljepila sljokice da se ne osusi.


I njezino ime na zidu njezine nove sobe :) Bas je zgodno.


Vjezba preciznosti, a ujedno i ucenja slova te fine motorike.

Alternativa:
- sljokice koje smo mi koristili izbliza izgledaju ovako, cisto da znate o cemu pricam, a vjerovatno se mogu naci u Kik-u ili Mulleru, mozda cak i Super Konzumima koji drze takve stvarcice

T ovdje ima 3 godine i 9 mjeseci.

Nema komentara:

Objavi komentar