Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

utorak, 29. travnja 2014.

Ploca od pluta+pribadace+gumice=fina motorika

Evo nas sa novim postom. Nisam cak stigla podijeliti sa vama zadnji uskrsni post jer smo bili malo bubani i T i ja. Zato sada krecemo sa novim aktivnostima. Kako ja jako volim vjezbice za finu motoriku ovo je jedna od njih.

Potrebno je:
- ploca od pluta (mi smo nasu kupili u Intersparu)
- pribadace
- obicne gumice (one za zamrzivac sto se koriste)


Prvo pazljivo uzimte pribadace i rasporedite ih nasumicno, kako zelite po ploci. Samo gledajte da ih dobro ubodete jer se mogu izvaditi kada na njih zategnete gumicu.


A onda uzimajte jednu po jednu gumicu i stavljajte izemdu pribadaca. Moze se staviti i vise gumica na jednu, samo pazite da ne pretjerate :)


Ovako to izgleda kada se potrose sve gumice i pribadace. A T je nakon toga ploca posluzila za igranje sa malim zivotinjicama koje je stavljala izmedu i ispod gumica. Igrala se sa plocom koju sam ostavila na stolu jos naredna 3 dana u navratima.


Inace, ovu aktivnost smo mi vec jednom prilikom isprobale i to u jesen kada smo pribadace stavljali na bundevu. I mogu vam reci da je jos zanimljivije jer je budneva okrugla i puno bolje pribadace drze, cvrsce su kada se ubodu i gumice odlicno idu na njih. Nazalost sliku nemam, a vama ako se svidi probajte i sa bundevom na jesen.

Alternativa:
- vidjela sam pluto ploce vece i manje u Kik-u gdje su bile najjeftinije
- mozda bi se pluto mogao zamijeniti sa nekim debljim komadom stiropora iako ne znam kako i koliko bi pribadace drzale gumice
- ali zato ako na ljeto budete imali viska lubenice eto savrsene prilike umjesto pluta ili bundeve ;)

T ovdje ima 3 godine i 8 mjeseci.

Nema komentara:

Objavi komentar