Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

srijeda, 9. travnja 2014.

Uskrsnje gnijezdo

Kako nam se jako svidjelo uredivanje prozora sa foam sheets iliti kod nas moosgummi u obliku proljetnog cvijeca, sada smo se odlucile na nesto slicno, ali sa uskrsnom tematikom. Odluka je pala na gnijezdo. I tako smo nas dvije prosle subote uredile prozor u sobi T za nadolazeci blagdan.

Potrebno je:
- foam sheets (moosgummi), za one koji nisu vidjeli prijasnji post evo pojasnjenja
- voda i kistic
- skare
- isprintani oblici jaja ili ako ste spretni mozete ovo i preskociti, stranica sa koje sam isprintala je ova

Prvo sam izrezala isprintane oblike jaja i prislanjanjem na papir izrezala jaja razlicitih velicina i boja


Zatim smo T i ja zajednickim snagama rezale travu, a iskoristile smo foam sheets od prijasnjih cvjetova.



Kada smo pripremile sve za nasa gnijezda, na redu je bilo pranje prozora. :)


T je oprala svoj dio koji je dosegnula, a mama je zavrsila.



Sada kad su nam prozori cisti krecemo sa uredivanjem. Jedan dio prozora je bio moj za pravljenje gnijezda sa jajima, a drugi dio za T. Izmedu ostalog da vidi sto i kako raditi. Malo vode i krecemo sa "ljepljenjem".



Nakon sto smo napravile uskrsnja gnijezda, pronasle smo naljepnice leptirice koji su se odlicno uklopili u cijelu pricu.

I evo, nasi zavrseni radovi!



Ako vas detaljnije zanimaju aktivnosti sa foam sheets, pogledajte post koji sam stavila na pocetku gdje je sve objasnjeno.

Alternativa:
- sve ovo mozete raditi i sa kolaz papirom i ljepiti sa selotejpom

T ovdje ima 3 godine i 7 mjeseci.


Nema komentara:

Objavi komentar