Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

petak, 18. travnja 2014.

Uskrsne kosarice

Da, da, opet smo koristile craft foam, ali ove kosarice su djelovale tako zanimljivo, a bas su nam trebale. Istina, ova aktivnost zahtjeva malo vise angazmana mame ili ako je dijete starije moze puno vise sudjelovati. T je jos relativno mala pa je njezin zadatak bio ukrasavanje i punjenje kosarica.

Potrebno je:
- craft foam ili moosguumi (za jednu kosaricu dva komada)
- ljepilo
- skare
- googly eyes
- marker
- umjetna trava
- sitnice za staviti u kosaricu (nase su bile za curice ogrlica i narukvica, za decka autic, cokoladni zeko, cokoladne bube, bomboni...)

Ovdje imate primjerak (za one koji koriste facebook) koji mozete isprintati i napraviti kosarice. Iako, moram vam priznati da predlozak nije savrseno napravljen pa sam se malo namucila dok sam ih sastavila iako sam ih rezala sto preciznije).

Evo ih:


Sutradan ih je T uz moju pomoc ukrasila. Na svaku kosaricu jedan zeko sa googly eyes.


Ljepimo dalje.



I evo, gotove kosarice. Jos ih samo trebamo napuniti. Ako vam se kosarice ruse i nece stajati, kad ih spojite odrezite malo donji dio da bude ravan ;)


I na redu je punjenje.


To je to. Danas smo ih predali njenim malim prijateljima iz ulice s kojima se igra :)


Alternativa:
- mozda bi se craft foam mogao zamjeniti kartonom, ali svakako nekim tanjim da se moze njime manipulirati u sastavljanju, a za sve ostalo sto je radeno kolaz papir, umjesto umjetne trave zasto ne prava

T ovdje ima 3 godine i 7 mjeseci.

Nema komentara:

Objavi komentar