Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

četvrtak, 25. srpnja 2013.

Car wash iliti pranje autica

Ovo je jedna jako zanimljiva aktivnost, posebno ako vam dijete voli vodu kao moje. Nakon sto sam joj prvi put pripremila ovu aktivnost, trazila me danima, svaki dan da joj pripremim da pere autice. Na moju srecu prvih par puta ih je prala dobrih pola sata, sto je stvarno uspjeh da se sa necim zabavi sama. Za ovu aktivnost nisam morala sjediti sa njom. Osim pripreme i male pomoci oko sipanja pjene, sve je radila sama. Mama je na miru skuhala rucak :)


Potrebno je:
- autici, kamioni, brodici, sto vec imate pri ruci ili mislite da bi vase dijete najvise zanimalo
- sampon za pjenu
- 2 posude, jedna sa vodom, a druga za oprane autice
- stara cetkica za zube
- ubrusi




Jedan od najzanimljivijih dijelova je dodati sto vise pjene i gledati kako ona nastaje.




Treba ih dobro oribati da budu cisti i mirisljavi.




Alternativa:
- nema ovdje neke velike mudrosti, a niti nekih izdataka, uglavnom svi ove stvari imamo kod kuce, eventualno ako nemate staru cetkicu za zube uzmite spuzvicu za pranje suda

T ovdje ima 2 godine i 8 mjeseci.

Nema komentara:

Objavi komentar