Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

četvrtak, 25. srpnja 2013.

Reciklirana gusjenica

Kao sto sam naslov kaze, pravili smo gusjenicu. Ucinilo mi se bas zanimljivo, a kako se karton od jaja trebao prepoloviti, nisam izdrzala pa sam i ja napravila jednu. Nas dvije bile smo bas dobar tim.

Treba vam slijedeci pribor:
- kartonska kutija od jaja ( prerezite ju skarama, ne pokusavajte trgati karton rukama, vjerujte, ne ide :) )
- vodene bojice
- kistovi
- dvije zice u bilo kojoj boji (pipe cleaners)
- oci (googly eyes)
- ljepilo



Gusjenica u izradi!







I dvije zavrsene gusjenice. Bas su simpa!



Nakon sto se boja malo osusi, priljepite oci, nacrtate usta i izbusite dvije male rupice sa svake strane za zicu. Prednost ovih zica je sto se vrlo lako savijaju. Kada vam gusjenice dosade, izvadite zicu, izravnate ju i spremna je za ponovnu upotrebu. T je htjela na svoju dodati i pokoji pom pom.

Alternativa:
- googly eyes mozete kupiti na ebayu, mislim cak i u Mulleru, a nedavno sam ih nasla i u Kik-u i to raznih velicina za samo 8 kn pakovanje. Ako ih nemate pri ruci, jednostavno oci nacrtajte flomasterom
- pipe cleanser iliti zice mozete zamjeniti primjerice stapicem za usi obojanih krajeva, za kupnju ponovo ebay, Muller, a ima ih najpovoljnijij u Kik-u, pakovanje 8 kn

T ovdje ima 2 godine i 8 mjeseci.

1 komentar:

  1. Hej, pitanje u vezi ovih "googly eyes".

    Gdje/što je točno taj Kik? Nisam ih našao u Mulleru, a radije ne bih naručivao s neta ako ima negdje kod nas toga.

    Hvala puno!

    OdgovoriIzbriši