Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

petak, 24. siječnja 2014.

Face painting

Kako sam naslov kaze, bojanje (crtanje) lica. Nasla sam ovu malu kutijicu sa 6 bojica za lice u Mulleru za 20 kn. Kao sto sam i mislila, jako joj se svidjelo. Danas je vec treci dan kako me trazi da crta po licu. Usto, dobra aktivnost za koordinaciju oko-ruka.

Potrebno je:
- ogledalo
- boje za lice



I pocinjeeee. Uzbudenje na licu je ocito :)


Nastavljamo..


Prije nego se sjetila da bi mogla "urediti" i ruke, (zasto ne malo body paintinga :) ) i mama je morala sjesti da i meni oboja lice. Tu sliku ipak necete vidjeti ;)



A ovako to izgleda kada radi profesionalac!


Boju smo lako skinuli sa mlijekom za skidanje sminke i vatom. Nakon toga umivanje.

Alternativa:
- postoj i domaci recept za boju za lice kojeg ja nisam jos isprobala, ali vjerovatno hocu pa evo recept:
- 1 jusna zlica gustina
- pola jusne zlice mlijeka
- 1/4 jusne zlice vode
- kap tekuce boje

- pomjesati gustin, mlijeko i vodu pa dodati boju

Boje nisu tako jake iako naravno ovisi o intenzitetu dodane tekuce boje.

T ovdje ima 3 godine i 4 mjeseca.

Nema komentara:

Objavi komentar