Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

srijeda, 8. siječnja 2014.

Svijet u malom - igramo se s vodom

Kako se T jako voli igrati sa vodom, stalno sam u potrazi za nekim novim nacinom igre koji bi joj mogao biti zanimljiv. Tako sam naisla na ovaj tzv. mali svijet.

Potrebno je:
- plasticna posuda u koju mozete staviti vodu
- razne igracke prikladne za vodu (mi smo ovdje koristili dosta Lego kockica)


Vode nisam sipala puno iz prakticnih razloga, ali sasvim dovoljno za igru.


Tobogan je bio najbolja atrakcija.


Ipak je morala dodati svoj osobni pecat pa iako nisam pripremila, trazila me malo pjene :)


Pred kraj igre otisla je po jos par Lego kockica i napravila skakaonicu.


I da, jedino budite spremni na malo vode na stolu, odjeci i tepihu :) Nista strasno doduse. :)

Alternativa:
- bilo koje igracke

T ovdje ima 3 godine i 4 mjeseca.

Nema komentara:

Objavi komentar