Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

utorak, 7. siječnja 2014.

Kuhamo kavu

Jucer poslijepodne, nakon sto smo dosli sa klizanja, bilo je jos relativno rano pa je trebalo zabaviti T do spavanja. Tata je premjestio stol iz dnevne sobe, a ja sam se bacila na trazenje stvari i tako je nastala ova aktivnost.

Potrebno je:
- stolic
- salice
- kava
- secer
- mlijeko
- dzezva
- zlice
- salvete
- sto god zelite (masti na volju)


Imala sam par vrecica kave koju smo dobili na zadnjem putovanju u jednom hotelu, a nismo iskoristili. Sad su dobro dosle za ovu igru. Sve namirnice su prave.


Voda!


Mlijeko. Super nam je posluzila prazna bocica Jane za dozirano sipanje.


Iii, tatina kava je spremna za "konzumiranje".


Imala je 4 salice i u svima je napravila kave. Secer je odlazio brzinom svijetlosti jer zna da mama voli slatku kavu :)

A nakon sto je igra zavrsila pomogla mi je pospremati stol. Mama je jedino morala usisati malo kave sa poda :)



Alternativa:
- ako ne zelite trositi pravu kavu uzmite potrosenu posudicu kave i stavite kakao, umjesto secera koji je recimo malo skuplja varijanta iskoristite sol

T ovdje ima 3 godine i 4 mjeseca.

Nema komentara:

Objavi komentar