Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

utorak, 14. siječnja 2014.

Zimski kolaz

Vec dugo vremena po raznim blogovima nailazim na pojam "contact paper". Prozirni materijal koji je ljepljiv s jedne strane i dolazi uglavnom u rolama. Puno je ideja kako ga iskoristiti u kreativne svrhe. Tako sam prije par dana u Sparu naisla na rolu ovog papira (pise adhesive film za one koji ce ga potraziti) i pokazao se kao pun pogodak. Napokon sam ga nasla. I tako se razvila ideja za ovaj zimski kolaz koji je izvrsna taktilna i motoricka vjezba uz zabavu naravno.

Ovo je rola papira:



Potrebno je:
- rola papira (adhesive film/paper)
- selotejp
- umjetni snijeg
- pom poms-i
- tzv papir od spuzve
- googly eyes
- vata
- stapici za usi


Kako u dnevnoj sobi imamo stakleni stol po cijeloj duzini poljepila sam papir i ucvrstila ga sa selotejpom. Naravno mozete iskoristiti povrsinu koju zelite i priljepiti papir kako vam najbolje odgovara.

T je slijedila moje upute sto i kako raditi jer nije znala gdje bi i kako pocela. Stariji klinci sigurno bi imali ideju kako i gdje. Pa smo prvo zapocele sa umjetnim snijegom.


Zatim je htjela snjegovica. Snjegovica sam izrezala od spuzvastog papira zajedno sa dugmicima, borom, zvijezdicama i mjesecom koji smo koristili. Ovaj papir mozete nabaviti u Mulleru.


Zatim je polako sama dodavala po svojoj zelji. Pomogla sam joj jos u pahuljici od stapica za usi.


I tako je nastao nas zimski kolaz.


Alternativa:
- spuzvasti papir jednostavno zamjenite sa kolaz papirom i samo izrezite oblike koji vam trebaju
- umjetni snijeg takoder zamjenite sa papirom kojeg ste iskidali na sitne komadice ili izrezali

T ovdje ima 3 godine i 4 mjeseca.

1 komentar: