Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

srijeda, 8. siječnja 2014.

Recept - zdrave palacinke

Odlucila sam uvesti i novu, nazivimo rubriku, recepti. Povremeno cu staviti recept koji se nama svidio. Nekada ce to biti, kao danas, zdravi recepti, zatim poneki kesici, sladoledi i slicno. Ovisno sto budemo pravili. Danas za dorucak na redu su bile zdrave palacinke.

Potrebno je:
- jaje (imali smo domace od bake)
- zobeno brasno (kupljeno u DM-u, cca 20-tak kn za 500 g)
- bademovo mlijeko ( kupljeno u Intersparu, litra cca 15-tak kn)
- smedi secer (kupljeno u Konzumu, cca 20-tak kn za 500 g)
- cimet ( iz DM-a, cca 15-tak kn)


Dakle, sve zdrave namirnice. Danas smo prvi puta koristili bademovo mlijeko i zakljucili da nam je ipak od zdravijih varijanti draze rizino jer bademovo ima lagano gorkasti okus.

Recept sa mjerama nemam jer sve moje palacinke su odokativnih mjera. Jedino sto prvo pomjesam suhe sastojke, a onda dodajem mokre lagano da bih dobila zeljenu gustocu. Ove palacinke su bile nesto malo gusce od klasicnih. Nesto izmedu klasicnih i americkih palacinki.

T ih je jela sa njenim omiljenim ABC sirinim namazom, a ja sam svoju prelila sa medom.


Altrenativa:
- bilo koji sastojak zamjenite sa onim koji imate, mi smo malo eksperimetirale sa okusima :)

T ovdje ima 3 godine i 4 mjesca.

Nema komentara:

Objavi komentar