Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

četvrtak, 14. studenoga 2013.

Aranziranje cvijeca

Danas smo se igrale male skole aranziranja. Nije potrebno puno, a zanimljivo je.

Potrebno je:
- umjetno cvijece
- vaze ili nesto sto ce posluziti kao vaza
- spuzve




Cvijece sam kupila oko Svihsvetih pa sam ovaj strucak platila 15-tak kn. Cvijece je bilo u jednom snopu, a ja sam ga razdvojila da svaki cvijet bude za sebe. Ove spuzvice nisam uspjela kupiti u tom periodu kada ih je bilo u svakoj trgovini, ali sam ih zato jucer pronasla u Kik-u i ove dvije spuzve platila 8 kn.

Krecemo!




Puno zanimljivije su joj bile spuzve nego li vaze koje sam pripremila.




Zar nije lijepo aranzirano :)




Alternativa:
- ako nemate spuzvi moze vam posluziti i malo deblji playdough
- umjesto umjetnog cvijeca moze posluziti i pravo ili suho cvijece
- umjesto pravih vaza mogu posluziti bocice od djecje hrane, plasticne od Cedevite

T ovdje ima 3 godine i 2 mjeseca.


1 komentar: