Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

četvrtak, 28. studenoga 2013.

Pravimo svijece

Napokon smo se odvazili za ovu aktivnost. Ako ste zaljubljenik u svijece kao ja, uzivat cete jednako kao i dijete (barem ja jesam :) ).

Potrebno je:
- 1-2 stare svijece
- 1-2 stare ili pokidane masne bojice
- 2 konzerve ili staklenke (koje vam ne trebaju jer se nece bas lagano oprati)
- posuda
- voda
- stapic ili starija zlica za mjesanje
- dvije posudice u koje cete izliti svijece i koje glume svijecnjak
- fitilj za svijece
- sljokice (ako zelite)
- cimet za miris (ako zelite)


Prvo zapocnite sa guljenjem papira sa masnih bojica. Bojica ovdje sluzi da svijeca dobije boju. Vrlo malo bojice vec daje zeljenu boju.




Dok dijete guli bojice, odrasli neka izlomi ili izreze staru svijecu.





Zatim u posudu dodajte vodu, a u staklenke/konzerve staviti izrezane svijece i bojice.








Stavite na stednjak i promatrajte kako se sastojci lagano tope. Obavezno uz nadzor odrasle osobe jer ipak je u pitanju vatra, vreli sastojci i voda.

Kada su se sastojci otopili isipajte masu u posudice.


Dodajte glitere/sljokice ako zelite.


Kada se masa pocne stvrdnjavati stavite fitilj. Pomognite si sa stapicem ili zlicom.
I to je to. Svijece su gotove. Moja T je jos pozeljela ukrasiti ih bozicnim naljepnicama pa su dobile lijepi bozicni stih, a i boje su u tom tonu.


Alternativa:
- fitilj mozete kupiti u hobby trgovinama ( komad oko 1 kune)
- mi smo stavili cimet da bi dobili mirisnu svijecu i premda smo stavili izdasnu kolicinu, svijeca nazalost ne mirisi

T ovdje ima 3 godine i 3 mjeseca.

2 komentara:

  1. Ovo je stvarno super ideja! I tak doma imam starih polupotrošenih svijeća... Možda bi mirisalo kada bi se stavio neki ekstrakt za kolače?!

    OdgovoriIzbriši
  2. Da, mozda bi mirisalo sa ekstraktom, a kasnije sam se sjetila mozda i etericno ulje...

    OdgovoriIzbriši