Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

utorak, 5. studenoga 2013.

Ucimo brojeve - broj 1

Nakon sto sam malo citala sto je bolje za ovako male kikace, uciti prvo slova ili brojeve, dosla sam do zakljucka, a vecina ih tako i predlaze da je bolje prvo dijete upoznati sa brojevima. Lakse im je predociti kako necega ima 1 ili 2, primjerice dvije jabuke, nego reci a kao avion. Ovo drugo bi im mozda bilo malo apstraktno, ali brzo cemo mi doci i do abecede. Nakon sto zavrsimo sa brojevima od 1-9. Moja T je vec sa dvije i pol godine naucila brojati do 10. Uvijek smo brojali drvece, jabuke u zdjeli, bombone koje jede i sl.

Pronasla sam nekoliko stranica sa dobrim predloscima o brojevima, isprintala i evo, ovo je potrebno:




- isprintani predlosci sa brojem 1
- olovka
- naljepnice

Evo linkovi sa predloscima koje smo mi koristili:
http://www.education.com/worksheet/article/number-tracing-one-kindergarten/
http://www.jumpstart.com/common/counting-fun-view
http://mathworksheetwizard.com/index.php?wizard=kindergarten-numbers-match
https://d7150e30-a-62cb3a1a-s-sites.googlegroups.com/site/m4lfiles/number_dot_book.pdf?attachauth=ANoY7coFZGw9EuXmTXfKxgoXLWL2vbn50Q-ak3O2DuegoSudrkKUsZbzQQBHNeyTEnItWwFsLNSfU0UGb1GfOlLXGzmDPOvKOQHvulVBZ-4GUxms2VZVIiNdWUlwlSuySo_yYltiyW0-c-syN_a8KLhSHOngU__OArec75YSiB-cnrMdVs467ztsXo28iifrM5j9SM65Ef7Cwzul_oux4VYUS8N6AXOcMA%3D%3D&attredirects=0

Kada otvorite pojedini predlozak sve ce vam biti jasno kako i sta raditi. Samo pokazite djetetu kako da radi. Primjerice na vecini predlozaka su iscrtane isprekidane crtice broja 1, a dijete treba povuci crtu preko tih isprekidanih. Ili predlozak spoji brojeve, nasli smo broj 1 na jednoj strani i trazili smo zatim broj jedan na drugoj strani i zatim ih spojili crtom. Na predlosku  velikog broja 1 uzeli smo i priljepili 1 naljepnicu.








U Americi sam kupila tzv. flash cards izmedu ostalog i brojeve pa nam je sada odlicno posluzilo. Ne znam ima li gdje kod nas za kupiti takve karte, ali i iako nema napravite sami. Evo broj 1!




Zatim sam pripremila 4 plasticne case (jedan ne bi bila zanimljiva pa zato odmah 4) i na njima napisala brojeve, pripremila sam i male stipaljke (na slici su velike, ali casa se ruci pa smo ih zamjenile malima). Pitala sam ju koji je broj 1 i da stavi jednu stipaljku i tako redom do broja 4.











I tako je uspjesno zavrsio prvi dan ucenja brojeva. T je bila zadovoljna, a i mama :)

Alternativa:
- ako nemate printer, napravite sami ove predloske, nisu teski
- umjesto flash cards koristite prave predmete recimo 1 jabuka u ovom slucaju

T ovdje ima 3 godine i 2 mjeseca.

Nema komentara:

Objavi komentar