Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

utorak, 19. studenoga 2013.

Pingvin od boce

Jos nije poceo prosinac, ali mene vec jako hvata bozicna groznica pa smo morale danas barem dati mali uvod u ono sto cemo sve raditi u najljepsem mjesecu u godini :) Napravile smo pingvina.

Potrebno je:
- prazna plasicna bocica (mi smo imali od Jane)
- vata
- googly eyes
- skarice
- plavi ili crni te narancasti filc ( ili kolaz papir)
- ljepilo


Dok sam ja izrezivala filc, T je kidala komade vate na manje komadice i punila bocicu (izvrsna vjezba za prstice). Umjesto vate u komadu mozete jos bolje iskoristiti vatu u obliku kuglica.




Ovako izgledaju izrezani komadici filca za glavu, krila, nos i noge.






Zar nije sladak.? T je rekla da ih moramo jos napraviti da ovaj ne bude sam i da joj se jako svidaju. Nema problema, samo moramo po jos vate jer cudo jedno koliko vate stane u ovakvu malu bocicu od vode.





Alternativa:
- umjesto filca koristite kolaz papir, filc se priljepio, ali mislim da bi mozda sa papirom bilo lakse ljepljenje
- umjesto googly eyes oci napravite sami od papira, crnog ili vi obojajte

T ovdje ima 3 godine i 2 mjeseca.

1 komentar:

  1. Baš je dobro ispalo.Možda umjesto vate bijela vunica ili-nisam siguran, kako bi bilo da stavljaš toalet papir

    OdgovoriIzbriši