Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

srijeda, 20. studenoga 2013.

Ja - u realnoj velicini

Napokon smo nabavili dovoljno veliki karton da se upustimo u ovu aktivnost.

Potrebno je:
- komad veceg kartona
- flomasteri
- vodene bojice
- kistovi
- malo vune
- malo filca
- googly eyes
- dugmeta
- ljepilo ili patafix u nasem slucaju
- kolaz papir ili papir u boji



Pa zapocnimo. T sam zamolila da legne na karton, a ja sam uzela crni flomaster da ocrtam njezino tijelo. To joj je bilo izuzetno smijesno posebno kada bi joj slucajno rukom dodirnula nogicu, ruku ili vrat :)



Gledajuci sliku, moglo je to biti i malo bolje, ali bitan je cijeli proces, a ne ishod. :)
Nakon ocrtavanja, objasnila sam joj ukratko sto cemo odnosno sto ce ona raditi. Htjela je zapoceti sa glavom. Vunu sam izrezala na manje komadice da nam posluzi kao kosa. Od filca sam imala od prije izrezanu krunu, usta, obraze i obrve.



Nakon lica pocelo je bojanje. Prvo je bojala sa vodenim bojicama, a ja sam tu i tamo uskocila da joj pomognem sa bojanjem velike povrsine.




Nije obojala sve u jednom komadu. Presla je na drugu igru nakon od prilike pola sata, ali se vrlo brzo vratila da bi nastavila. I tako cijelo dopodne dok nije sve zavrsila kako je htjela. Jako joj se svidjela jucerasnja aktivnost sa dugmicima pa me trazila da njih iskoristi ovdje. Sama je kidala komadice patafixa i ljepila dugmeta. Ne moram ni napominjati da ih je sve iskoristila :)


I evo nas gotovi projekt. Zanimacija za cijelo dopodne, a mogucnosti su velike. Od izbora materijala, vrste bojica...




Samo mala dobronamjerna napomena, obucite dijete u neku stariju robicu jer je u igri puno raznih boja. ;)

Alternativa:
- sve materijale od papira, vune i ostalog mozete zamjeniti sa cime god zelite, ako imate neke tkanine mozete i izrezati majicu, hlace, suknju, praviti sesire od drugog kartona, umjesto vune moze posluziti i vata, dodajte cipele....

T ovdje ima 3 godine i 2 mjeseca.


2 komentara:

  1. Odlična ideja.Ja (ah,uvijek imam nešto za dodati) bi predložio da je zgodnije uzeti komad papira,bijeli ili u nekoj boji i kada je to sve nacrtano i naljepljeno nalijepiti ili na drugi način učvrstiti,na karton koji može biti i u dva-tri dijela.To kažem za one koji bi to željeli napraviti ,a nemaju toliki karton u komadu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Da, definitivno se moze i poljepiti vise papira, ali meni se komad kartona u jednom djelu cinio najzgodniji!

    OdgovoriIzbriši