Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

petak, 6. prosinca 2013.

Bozicne kugle

Jos prosle godine htjela sam sa T napraviti ove snjezne, bozicne kugle, ali je ipak bila jos mala. Ove godine sam ih odlucila raditi sa njom, iako je zapravo vise aktivnost za nesto vece.

Potrebno je:
- staklenke sa poklopcima
- bozicne figurice
- voda
- glitteri/sljokice
- umjetni snijeg
- pistolj za plastiku (na kraju nepotrebno)
- ulje ili glicerin (po meni na kraju ipak nepotrebno)


Na poklopac priljepite figuricu koju ste odabrali. Mi smo prvo probali ljepiti sa pistoljem za plastiku, ali se pokazalo da nakon nekog vremen u vodi, figurica se odljepi tj ljepilo ne drzi dobro u vodi. Poljepili smo ju sa dvostrano ljepljivom trakom koja super drzi.




U posudu sipajte vodu i dodajte glittere ili umjetni snijeg. Kazu da glicerin ili ulje pomazu da se glitteri lijepo rasporede i padaju (u maloj kolicini), medutim nama se glitter od ulja samo poljepio.
Nadalje, ako vam posude i poklopci dobro dihtaju, nema potrebe ljepiti rub staklenek sa ovim pistoljem. Dokazano na nasem primejeru. Za svaki slucaj smo preko noci ostavili posudu na sudoperu i nije nigdje curilo.



Ovo su nase kugle. U desnoj nema vode, samo umjetni snijeg i figurica, a u desnoj je voda. Bas su slatke i krase sobu moje T.



Alternativa:
- staklenke neka budu velicine koje god zelite, umjesto umjetnog snijega mozete iskidati male komadice papira (ako ne ide u vodu) ili stavite sol ili secer (takoder ako ne ide u vodu jer ce se naravno rastopiti)

T ovdje ima 3 godine i 3 mjeseca.

1 komentar: