Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

srijeda, 11. prosinca 2013.

Bojamo bozicne ukrase

Danas je na redu bojanje. Ali ne obicno, vec bojanje bozicnih ukrasa. Prije par dana od fimo mase i bozicnih kalupa napravila sam oblike koji su se osusili i sad su spremni za bojanje. Da ne mislite da bi sada za ovu aktivnost trebali kupovati fimo masu i kalupe, dovoljno je samo pogledati dva posta ispod ovoga i napraviti masu od soda bikarbone i gustina, razvaljati ju i kalupima za kolace koje imate kod kuce izrezati oblike, ostaviti da se sasuse dan ili dva i imate masu ukrasa za bojanje. Ako ih zelite objesiti na bor, samo im prije susenja probusite rupicu cackalicom.

Potrebno je:
- fimo masa ili domaca bijela masa po receptu iz ovog posta -  Recept
- bozicni oblici za kolace
- vodene bojice, tempere
- kistovi


Na slici je jos i ovaj snjegovic kojeg smo nasli u nasoj maloj lokalnoj trgovinici za 14 kn. To je ustvari svijecnjak spreman za bojanje.


Naravno da se T prvo primila simpaticnog snjegovica. :)


Ovaj put trazila me da jos mijesam boje odnosno da joj napravim ljubicastu. Pa me pitala od kojih boja se pravi. Trazila me i ruzicastu i svijetlo plavu, a ja sam joj morala govoriti koje tempere cu koristiti da dobijem zeljenu boju.

Evo ih, gotovi!



I nas svijecnjak ukrasen rukom male T!


 Alternativa:
- umjesto fimo mase ili domace mase koristite keksice koje cete peci za bojanje i ukrasavanje

T ovdje ima 3 godine i 3 mjeseca.

Nema komentara:

Objavi komentar