Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

ponedjeljak, 9. prosinca 2013.

Otisak za uspomenu

Evo kako vrlo lako mozete kod kuce napraviti smjesu za otisak rukice ili nogice vaseg klinca.

Potrebno je:
- 2 salice sode bikarbone
- 1 salica gustina
- 1 salica vode

- sve zajedno pomjesajte pjenjacom u posudi, stavite na srednje jaku vatru i stalno mjesajte. Ja kasnije mijesam zlicom jer kad se pocne zgusnjavati tesko je sa pjenjacom. Gotovo je kad se masa pretvoti u kompaktnu smjesu, nalik kugle. Vazno je jedino stalno mijesati. Poklopite i ostavite 15-tak min da se prohladi. Razvaljajte na masnom papiru i oblikujte po zelji. Bitno je da odmah napravite otisak jer se masa brzo hladi i povrsinski stvrdnjava.






Moja vjerna pomocnica pomaze u pripremi.





Ovako izgleda na pocetku kuhanja.





Ovako izgleda kad je gotovo.





Mi smo odlucile u skladu sa bozicnim i zimskim ugodajem napraviti otisak u obliku rukavice. Slamkomsmo izbusile dvije rupice pa nakon sto se osusi, stavit cemo ukrasnu trakicu i lijepo objesiti.


Masu mozete i obojati bojama za kolace. Samo dodajte prije kuhanja boju. Mozete i nakon sto masu skuhate dodati pa boju umjesiti. Masa se lako razvalja oklagijom. U slucaju da vam je masa premekana, dodajte naknadno jos gustina ili ako je pretvrda malo vode.

Alternativa:
- mozda se gustin moze zamjeniti i brasnom, ali mi nismo probali

T ovdje ima 3 godine i 3 mjeseca.

1 komentar: