Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

petak, 20. prosinca 2013.

Gingerbread kucica

Proslog Bozica napravila sam svoju prvu gingerbread kucicu. Nije ispala lose. Ove godine napravila sam jednu sebi za dusu, a drugu mojoj T da ju sama ukrasi. Proces pravljenja traje poduze, ali se isplati :)

Potrebno je:
- gingerbread kucica
- masa za ljepljenje
- "sredstva" za ukasavanje
   (mi smo koristile gumene bombone, sarene mrvice, Skittles i M&Ms bomboncice, zele bombone...)

Tijesto je radeno po ovom receptu:
- 60 dkg brasna
- pola praska za pecivo
- 30 dkg margarina
- 2 cijela jaja
- 20 dkg secera
- 2 vanil secera

Ako dodajete (kao sto sam ja) malo kakaa onda smanjite gramazu brasna za onoliko koliko ste dodali kakaa.

Zatim nadete predlozak kucice koji vam odgovara, isprintate ga, izrezete predloske i na razvaljano tijesto prislonite papir i rezete. Pazite samo da tijesto ne bude ni pretanko ni predebelo. Poucena iskustvom, kucica se najbolje lijepi otopljenim secerom tj karamelom. Pazite dok radite!!! Ako vam secer kapne na kucicu (kao ovdje meni) ne moze se vise skinuti, ali se moze prekriti ;)

Mi smo ovdje pronasli nas predlozak:
predlozak kucice



Ukrasi!




Masa za ljepljenje. Pokusale smo sa smjesom maslaca i secera u prahu, ali se ipak bolje pokazala smjesa bjelanjka i secera u prahu. Prva je previse gusta. Dakle, jedan bjelanjak malo izmiksajte, par sekundi i dodajte 140-180 g secera u prahu. Ako je pregusto samo dodajte jos mrvicu secera.


A onda je usljedilo ukrasavanje!



Ovo je prva gingerbread kucica moje T :) I sto je vazno za naglasiti, bez imalo mamine pomoci prilikom ukrasavanja!




Alternativa:
- ako vam se cini previse posla oko pravljenja ove kucice, napravite ju od kartona i ukrasavajte sa obojanom tijesteninom ili kolaz papirom

T ovdje ima 3 godine i 3 mjeseca.


Nema komentara:

Objavi komentar