Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

srijeda, 4. prosinca 2013.

Pismo Djedu Mrazu

Pocetak je prosinca pa valja izabrati sto bi jedna trogodisnja curica zeljela vidjeti pod borom ove godine. I prosle godine smo pisale pismo, ali ove je ipak puno vise prisutna oko svega toga jer ipak godina dana nije malo.

Potrebno je:
- koverta
- isprintani predlozak za pismo
- bojice
- bozicne naljepnice
- sto vise kataloga sa bozicnim igrackama
- zigovi

Evo predlosci za prinatanje koje smo mi koristili:
http://www.raininghotcoupons.com/free-printable-dear-santa-letter-write-notes-santa-5-different-styles/


Iako mama vec zna sto od prilike T zeli, neka ona napise vise zelja jer ne mogu se sve ispuniti. A i sam cin pisanja je pravo uzbudenje.

T bira u moru igracaka...

 
Ja sam pisala da njoj bude autenticno, a meni kasnije lakse (hehe), a ona je obojala crtez, poljepila bozicne naljepnice i ukrasila kovertu sa zigovima koje je sama trazila i odabrala.







Na kraju pismo smo ubacili u nas postanski sanducic, a pomocnici Djedice ce doci po njega. Ove godine pali, a nagodinu cemo vidjeti :)

Alternativa:
- ne morate printati predlozak, uzmite papir i ukrasite po zelji

T ovdje ima 3 godine i 3 mjeseca.

2 komentara: