Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

petak, 27. prosinca 2013.

Domaci playdough bez kuhanja

Naisla sam na ovaj recept za domaci playdough i ucinio mi se jako dobar. Pokazalo se da je stvarno tako. Lakse ga je napraviti od onog koji se kuha, a i brze je gotovo. Pa evo recept:

- 2 salice brasna (koristila sam glatko)
- 2 jusne zlice ulja
- pola salice soli
- 1-1,5 salice vrele vode
- 1 zlica Cream of tartar (moze i ne mora, pravila sam i sa i bez)
- boja za kolace

- pomjesajte brasno, sol i cream of tartar u vecoj zdjeli
- dodajte polako vrelu vodu, mijesite dok ne dobijete zeljenu konzistenciju (nemojte staviti svu vodu od jednom da masa ne bude previse ljepljiva)
- podijelite na loptice i dodajte boju
- VAZNO - izvadite playdough iz posude i kada dodate boju (ili bez boje) mijesite ga na kuhinjskoj povrsini jos par minuta dok pod rukom ne osjetite konzistenciju koja vam se svida

Evo nasih ( pravila sam duplu smjesu):


Ovi su radeni sa cream of tartar:


A ovi bez cream of tartar (plus, blagdani su pa smo u tom tonu dodali sljokice u ovu masu):


Na prvu i po izgledu i nema bas neke razlike, iako pod prstima se osjeti da su ovi sa cream of tartar malo elasticniji. Ali i bez njega uspjeh je zajamcen.

Kazu da bi kod nas bila dostojna zamjena za famozni cot ovaj prasak iz DM-a. Nisam probala, ali hocu. Bas sam znatizeljna.


Slika igranja sa playdoughom ovaj puta nema jer je cekao da T dode prijateljica pa su zajedno kuhale :)

T ovdje ima 3 godine i 3 mjeseca.

Nema komentara:

Objavi komentar