Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

četvrtak, 26. prosinca 2013.

Malo iznenadenje za Badnje vece

Sretan Vam Bozic svima!!!

Na puno blogova vidjela sam ovu ideju i jako mi se svidjela pa sam ju ove godine na Badnjak i realizirala. Dakle, kupila sam T novu pidamu, bozicnu, finu od flisa na Peppu, ionako joj je trebala :) Uz to sam spakirala novu bozicnu slikovnicu. Pod nazivom Snjegovic. Jedne kokice i cokoladu eto, neka se nade. Sve sam stavila u jednu lijepu kutiju i cekala Badnje vece. Oko 9 sati stavila sam da ona ne vidi kutiju po bor. Objasnila sam joj da to nije donio Djedica vec je to malo iznenadenje od mame i tate. Ispekli smo kokice, svi troje sjeli zajedno na krevet i procitali bozicnu pricu. Bila je jako sretna. Nije bit toliko u kupovini stvarcica koliko u tome da nesto radite zajedno kao obitelj, a to je jedna od sitnica koju ce, bar se nadam, zapamtiti vise nego neki veliki poklon koji je pozeljela i dobila na bozicno jutro. Ponavljamo svakako i slijedece godine.






T ovdje ima 3 godine i 3 mjeseca!



1 komentar: