Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

petak, 30. kolovoza 2013.

Canvas art

Dugo sam gledala razne aktivnosti, ali kod nas je jako tesko bilo pronaci canvas iliti platno za bojanje/crtanje, a i ako sam nasla nije bilo bas jeftino. Napokon sam nasla i to u Konzumu za cca 20-tak kn. Par dana nakon sto sam kupila, naisla sam u Kiku istih dimenzija za samo 8 kn. Stvarno povoljno.

Potrebno je:
- canvas platno
- vodene bojice ili tempere
- malo selotejpa ili kakve druge trake






Prvo na platno priljepite sa selotejpom slova (ime djeteta) ili bilo koji drugi natpis, oblik i sl. Kada dijete oboja ostatak platna, ovdje gdje je priljepljen selotejp ostaje bijelo i lijepo se istice. T sam dala da izabere par boja koje zeli. A zatim slijedi bojanje. Prvo je obojala slova iako sam joj rekla da njih ne mora bojati. Medutim maloj perfekcionistici nije moglo ostati nesto neobojano pa za svaki slucaj obojala je sve. :)







Ovako to izgleda nakon bojanja. Ostavite da se boja osusi par sati, a nakon toga pazljivo skinite selotejp. Ide lagano dolje bez problema.





I sada ovo malo umjetnicko djelo krasi sobu T.





Alternativa:
- ako ne zelite ili nemate ovo platno mozete ga zamjeniti obicnim papirom ili kartonom, ucinak je isti jedino sto bi se papir mogao malo izdeformirati od boje i vode

T ovdje ima 2 godine i 11 mjeseci.

Nema komentara:

Objavi komentar