Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

petak, 16. kolovoza 2013.

Mali svijet - dinosauri

Ovakve vrste aktivnosti na stranim blogovima, pretezno americkim, nazivaju small world, pretend play. Cilj je da vi djetetu postavite potrebne materijale, igracke, a na njemu je da svojom mastom i kreativnoscu stvori nesto od toga. Naravno ako je dijete mlade trebat ce mu vasa pomoc. Barem da mu date smjernice. Moja je skoro tri godine i jos uvijek me trazi da joj pomognem. Nakon sto zapocnem igru s njom, ona nastavi sama. U vecini slucajeva :)

Potrebno je:
- play dough
- dinosauri
- drvece
- kamencici
- pladanj, tacna, tepsija, sto imate pri ruci



Ovako kako je prikazano na slici ponudila sam T. Pomogla sam joj otvoriti play dough i malo ga rasiriti po tepsiji, a ostalo je nastavila sama.






Slazemo!!!









Alternativa:
- umjesto dinosaura mozete uzeti bilo koje druge manje igracke koje vase dijete preferira, recimo male zivotinje
- kamencice smo mi nabavili u Ofertissimi za 8 kn ovaj snop, ali mozete ih naci i u prirodi, na ulici, samo ih operite

T ovdje ima 2 godine i 11 mjeseci.

Nema komentara:

Objavi komentar