Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

nedjelja, 18. kolovoza 2013.

Kreacije od kocke secera

Vrlo jednostavno i brzo za postaviti.

Potrebno je:
- kocke secera
- karton (po mogucnosti malo tvrdi ili neka druga tvrda podloga)

Ovdje na slici je i ljepilo koje nismo koristili. Doduse, pokusali smo lijepiti da bi gradevine bile stabilnije i da se kockice ne pomicu, ali uzaldu. Ljepilo nije drzalo gotovo nista pa smo odustale u startu od ljepljenja kockica.






T se do sada nikada nije susrela sa kockama secera pa joj sve to bilo na prvu ruku cudno. Pitala me sto je to. Kad sam rekla da je secer u cudu me gledala. Zatim me pitala jel moze ona to probati jesti. Nakon sto je vrlo oprezno liznula jednu kockicu, rekla je mmm fino, ali vise nije jela. Ocito nije jedna od onih koja voli secer. Bar ne u tom nepreradenom obliku. Cokolade su druga prica :)





Pazljivo slaganje. Jedino je mama morala popraviti ako su se kockice previse pomrdale iako je bila jako pazljiva u slaganju.





Pravila je garazu i vrt za prijatelje iz Legica.





Na kraju smo se natjecale koja ce napraviti vislji toranj, a da se ne srusi.





Alternativa:
- nema je, sve sto vam treba su kockice secera koje dodu manje od 10 kn. U krajnjem slucaju, potrosit ce se :)

T ovdje ima 2 godine i 11 mjeseci.

Nema komentara:

Objavi komentar