Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

petak, 16. kolovoza 2013.

Parfem od ruzinih latica

Cim sam vidjela ovu ideju znala sam da ju moramo isprobati. Sva sreca pa je moja baka na vikendici imala jos ruza u cvatu, iako nisu one jako mirisne, ali posluzile su.

Potrebno je:
- ruzine latice (sto mirisnije to bolje)
- prokuhana voda
- mala posudica
- skarice
- ukrasi za posudicu i za parfem (malo glittera, ukrasna kuglica i sl.)



Prvo je T krenula sa rezanjem latica, nije neophodno rezati ih, ali T jako voli skarice pa eto. Nek izreze malo latica. :)






Treba ih sve dobro razvrstati.





A onda u posudu stavite prokuhanu vodu i lagano mjesajte i dobro potopite sve latice. Ostavite latice u vodi par sati da voda poprimi miris.





Na kraju ukrasite posudicu kako god zelite. Mi smo imali nekih naljepnica pa smo njih priljepile i mama je povezala jednu masnicu na vrhu, da bude ljepse.





I to je to. Parfem od ruzinih latica. Mi smo ga drzali u hladnjaku jer je jako vruce bilo vani pa za svaki slucaj da ne prokisne. Kad se T zeljela namirisati, uzela sam blazinicu, malo sipala i dala joj da se namirisi po rukicama. Ne znam koliko dugo bi parfem izdrzao u hladnjaku, ali kako je T dobila urtikariju, mi smo ga bacile da ne riskiramo sa time izmedu ostalog.

Alternativa:
- vjerovatno mozete probati i sa nekim drugim mirisnim cvijecem
- bocica je bilo koja dobra, cak ni ne mora imati poklopac
- ukrasi izvana mogu biti i obicne naljepnice, sta god imate pri ruci

T ovdje ima 2 godine i 11 mjeseci.

Nema komentara:

Objavi komentar