Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

subota, 24. kolovoza 2013.

Windchime

Mojoj T jako se svidaju razne visilice koje proizvode zvukove kada piri vjetar. Pa smo zato nas dvije napravile jednu takvu.

Potrebno je:
- razni ukrasi tj perlice koje imaju rupice
- spaga, moze i deblja vuna
- saksija za cvijece po mogucnosti metalna, laksa






Nasa spaga se dosta čijala dok smo nizali perlice pa sam ju lagano sa vatrom tj upaljacem sredila da se to ne dogada. Jedan kraj spage svezite u mali cvoric da perlice ne ispadaju.





Mi smo pronasli i to u Super Konzumu vece drvene perlice koje su se pokazale odlicnima za ovu aktivnost. Pakovanje koje nam je bilo i vise nego dovoljno dode cca 20-tak kn.





Ovo je savrsena vjezba motorike, a ako su perlice manje i pincetnog hvata za koji kazu da je vazno razvijati jer pomaze kasnije kod drzanja olovke i pisanja.





I nas zavrseni windchime. Nama je bas lijep i objesili smo ga na terasi.





Prvo sam imala ideju da perlice pricvrstim iznutra sa sekundarnim ljepilom tj spagu, medutim to se nije pokazalo kao dobra ideja jer ljepilo se uopce nije prihvacalo za nasu saksiju tj posudu od metala. Srecom, saksija ima rupice kao sto vidite na slici i samo sam u dobar cvor povezala spagu i ispalo je odlicno. Inace, saksija je kupljena u Plodinama i unutra je bila svijeca koju smo mi izvadili.

Alternativa:
- umjesto perlica mozete uzeti razne cepove na kojima samo izbusite rupicu
- saksija moze biti stvarno bilo kakva jer rupice mozete izbusiti sami

T ovdje ima 2 godine i 11 mjeseci.


Nema komentara:

Objavi komentar