Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

subota, 10. kolovoza 2013.

Ucimo boje

Ova jednostavna aktivnost uci dijete raspoznavanju boja.

Potrebno je:
- tepsije, pladnjevi, kutije, sto vam je pri ruci
- papir u boji
- sarene loptice






Uzeli smo papire u bojama koje su nam bile loptice. Bilo bi dobro da smo imali jos mozda ljubicastu, smedu, ali potrudit cemo se u nekom od narednih postova sortirati vise boja.

Uvijek djetetu pokazite primjerom sto ocekujete od njega. Posebno ako se radi o aktivnosti sa kojom se nije susrelo. Uzela sam crvenu lopticu i stavila ju u tepsiju sa crvenim papirom na dnu. I tako sam napravila sam svim bojama. T je odmah shvatila sto joj je ciniti i pocela je svrstavati loptice po bojama. Njen sistem je bio, prvo cu sortirati sve loptice jedne boje, ali kako je posuda bila puna, brzo je odustala od takve koncepcije i krenula kako su joj loptice dolazile pod ruku.





Kako T vec neko vrijeme jako dobro raspoznaje boje, ovaj zadatak ispunila je jako brzo. U svega par minuta sortirale je uspjesno sve loptice po bojama.





Dan je bio pakleno vruc, cak i rano popodne bilo je previse toplo za kupanje vani pa sam donjela bazen unutra (prazan naravno) i sve loptice zavrsile su u njemu. Zabava se produzila na igranje sa lopticama u bazenu i plivanju u njima.





Alternativa:
- ako nemate sarene loptice, skupite neke igracke u boji ili bilo koji jednobojni predmet u kuci
- ako nemate papire u boji, mozete sa kolaz papirima, a ako vam manjka i njih, uzimte bijeli papir i obojajte ga u zeljenu boju

T ovdje ima 2 godine i 11 mjeseci.

Nema komentara:

Objavi komentar