Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

petak, 11. listopada 2013.

Fizzy bath - da bi kupanje bilo zanimljivije

Danas smo T i ja odlucile napraviti tzv. fizzy bath. Meni je uvijek prva asocijacija Lush i njihove velike kugle za kupanje koje se rastapaju u vodi dajuci joj fini miris. Vrlo lako ih je napraviti i kod kuce.

Potrebno je:
- 1 i 3/4 salice sode bikarbone
- 2 salice gustina
- 1 salica limunske kiseline
- boja za kolace
- etericno ulje (moze i ne mora), mi smo imali od mandarine
- veca zdjela
- manja zdjela (ako cete raditi u dvije boje kao sto smo mi)
- sillikonski kalup (lakse se vadi, mozda moze i obicni, ali ne znam kako bi se vadili oblici van)
- malo vode



Prvo pomjesajte u zdjeli gustin, sodu i limnsku kiselinu.






Ako cete raditi u dvije ili vise boja, odvojite u manje posudice zeljenu kolicinu. Zatim dodajte par kapi boje i lagano, lagano sipajte vode. Trebate dobiti konzistenciju mokrog pijeska koji se lako modelira, znaci ni previse mokro, a ni previse suho, osjetit cete pod prstima. Vodu i iz drugog razloga dodavati lagano i brzo mjesajte (neka dio s vodom napravi odrasli) jer odmah dolazi do reakcije tj pjene, a zelimo da vecina toga ostane za kupanjac. :) Sada ako zelite dodajte i koju kap etericnog ulja.





Zatim slazite u modlice, pritisnite smjesu tu i tamo da se bolje moze stvrdnuti i da se prilikom vadenja ne lome.





Evo, nase su gotove. Ostavite ih da se stvrdnu barem 5 sati, najbolje preko noci. Mi smo nasle pravile ujutro i navecer su bile spremne za vadenje.





Evo dva srceka za kupanjac. Uz zanimljivosti koje se dogadaju kada ih stavite u vodu, jos dobijete i obojanu vodu, dva u jedan.





NAPOMENA: ovu smjesu mozete kolicinski i prepoloviti jer je nama bilo previse za ovaj jedan kalup. Pola bi nam bilo dovoljno. Ostatak smo spremili pa cemo ih napraviti kada ove potrosimo.
U receptu pise da se voda dodaje na spricu (na slici je), ali jos se vise pjenilo na taj nacin pa sam ja vodu sipala iz case.

Alternativa:
- ako nemate male silikonske kalupe, a imte vece iskoristite njih, ili bilo koju drugu posudicu, casu iz koje mislite da bi bilo lagano izvaditi
- bojati ih ne morate, mogu biti i bijele
- etericno ulje isto moze i ne mora, ali stvarno fino mirisi

T ovdje ima 3 godine i 1 mjesec.

4 komentara:

  1. Ovo je stvarno zgodno! Inače su te stvari za vodu dosta skupe, a ovo je dobra alternativa! Nadam se da ste se lijepo okupale! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Da, super jeftina alternativa, a mogucnosti izrade i mirisa nebrojene. Od ove smjese sto smo napravile mislim da se T moze kupati s njima cijeli mjesec hehe

    OdgovoriIzbriši
  3. fora :) mene samo zanima kako se čuvaju i koliko dugo mogu stajati tako.. pozz

    OdgovoriIzbriši
  4. Evo nase napravljene su sad skoro pa mjesec dana i jos uvijek su dobre. Mislim da mogu dosta dugo izdrzati.

    OdgovoriIzbriši