Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

srijeda, 2. listopada 2013.

Jesenski plodovi - zirevi

U jednoj od zadnjih setnji prije ovih kisa nakupili smo izmedu ostalog i puno zireva. Tako je nastala ova aktivnost.

Potrebno je:
- zirevi
- tempere
- playdough
- cackalice
- ljepilo
- googly eyes (moze i ne mora)


Prvo sam nabola zireve na cackalicu (zabodite u donju stranu zira, ne gdje ide kapica jer puno lakse ide), a cackalicu sa zirom na manji komadic playdoug-a da bi bili stabilni i spremni za bojanje!






Bojamo!

Nakon sto ste zireve obojali, ostavite ih oko pola sata da se boja osusi. Uzmite ljepilo (ja sam stisnula malu kolicinu na zir) i priljepite googly eye tj oci. Nase oci su bile prevelike pa nisu stala dva i dobili smo monster zireve hehe, al su simpa. A sa bijelom temperom T je nacrtala svakom ziru usta.

I evo jesenskih ukrasa za sobu moje T!



Alternativa:
- googly eyes zamjenite bijelom temperom i uz usta s njom nacrtajte i oci

T ovdje ima 3 godine i 1 mjesec.

Nema komentara:

Objavi komentar